close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

צביעת דירה- היום זה סוג של עיצוב

מערכת שורשה כסליו, תשעו17/11/2015

הצבעים חוזרים לקירות בגדול, ואיתם עיצוב הדירה גם על ידי הצבע.

תגיות:

פעם נעשתה צביעת דירה בעיקר בפסח. זה היה סוג של הסכמה חברתית כללית כזו. מגיע פסח, כולם צובעים את הבית. עכשיו צביעת דירה הפכה לסוג של עיצוב ויש כל מיני סוגי צבעים שיוצרים אווירה, מייצרים מרקמים והופכים את הקיר לחלק מהעיצוב הכללי של הבית.

התפתחות הצבעים, המגוון, שיטות הצביעה ועיצוב הפנים, הפכו את תחום צביעת הדירה למשהו הרבה יותר מקצועי. אם אתם צריכים לצבוע את הדירה שלכם, אל תחשבו שזה כל כך פשוט לצבוע דירה בלי שהצבע יתקלף, לדעת לקלוע לפינות, לעשות שתי שכבות ולגרום לכך שהצבע הזה

על הקירות יחזיק הרבה זמן. תנו לאנשי הצבע המקצועיים להשאיר לכם על הקירות את כל הניסיון והידע שלהם.

הצבעים חוזרים לקירות!
פעם אנשים גם היו צובעים את כל הבית בלבן, זו הייתה מן תקופה כזאת בערך בשנות ה-80 שבאה "לבטל" את שנות ה-70 וה-80 שהתאפיינו בצביעת בתים בכל מיני צבעים כיאה לאופנה הכללית ולכניסת הצבעים החומים והכתומים לכל בית ולאופנת הבית הכפרי.

היום הצבעים חזרו אבל הם לא חומים וכתומים, אלא חלקים בצבעים כמו שחור ואדום שהולכים נפלא עם בית בסגנון מודרני וגם יש לומר- עם בית בסגנון קלאסי שהצבעים הלבנים והזהובים שלו מתכתבים עם שחור ואדום.

לא כל אחד יכול לצבוע דירה. נקודה!
לכאורה זה נראה פשוט. מה בכלל צריך? צבעי מקצועי ומברשת ופחית צבע ומתחילים לצבוע. אבל זה לא בדיוק כך. יש קירות שדורשים קילוף של שכבות צבע קודמות, יש קירות שדורשים איטום חורים או סדקים שנוצרו במהלך השנים ורק אחרי שמתקנים את כל התיקונים הללו בצורה מדויקת אפשר להתחיל לצבוע את הבית.

הבחירה של הצבעים גם היא צריכה להיות מחושבת. הרי בכל זאת מדובר על חלל כלשהו שנמצא בתוך דירה, והוא חלק מהעיצוב הכללי של הבית. יש להתאים את צבע הקירות גם לסגנון של הבית וגם לריהוט של החדר. אם מדובר למשל בחדר קטן, צבעים בהירים יקנו תחושה של חדר יותר גדול, והטרנד הכי גדול היום בתחום צביעת דירה, הוא לצבוע קיר אחד בצבע חזק, שיהיה כתם צבע בכל הבית. ככה גם עושים בחדרי ילדים ובכלל.

הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה